معرفی چندسایت -حوادث مرکز اورژانس کشور

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


چشم بسته هم میشود راه رفت وزمین نخورد...اگر دستت در دست خدا باشد . . .
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 31
نویسنده پیام
frome-1392 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضویت: 9 /6 /1392


معرفی چندسایت -حوادث مرکز اورژانس کشور


وب سایت های حوادث
www.emc115.blogfa.com
medcare.behdasht.gov.ir/‎
fa.wikipedia.org

اخبار و گزارشات حوادث و فوريتهاي پزشكي مراكز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي كشور در اين وبلاگ به روز رساني خواهد شد .
روابط عمومي مركز مديريت حوادث وفوريتهاي پزشكي كشور
مزاحمتهای تلفنی 115 به 12 درصد کاهش یافت


otaghfarmanمدیرحوادث و فوریتهای پزشکی اعلام کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی‌های انجام شده در سطح استان و انجام اقدامات اساسی، مزاحمتهای تلفنی اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 از 14 درصد در سال گذشته به 12 درصد در سال جاری کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان، دکتر غفور راستین با اشاره به فرهنگسازی‌ صورت گرفته در زمینه‌ی مزاحمت تلفنی برای شماره امدادی 115 در شهرستان اصفهان گفت: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی صورت گرفته با ارگان های دولتی ، روزنامه‌‌ها و خبرگزاری‌ها و نیز توزیع بسته‌ها و کتابهای آموزشی در میان قشرهای مختلف استان، مزاحمتهای تلفنی 115 از 14 درصد در سال 91 به 12 درصد در سال جاری کاهش یافت. ولی هنوزاست.
وی با بیان اینکه هنوز درصد مزاحمت برای یک شماره امدادی درصد بالایی است، افزود: البته هنوز هم مزاحمتهای صورت گرفته از طریق تلفن‌های عمومی و تا حدودی تلفن‌های همراه اعتباری بسیارزیاد است که این امراطلاع‌رسانی و فرهنگسازی بیشتر را در این خصوص می‌طلبد.
دکترراستین تصریح کرد: در برخی موارد امدادخواهان به دلیل استرس فراوان، شرایط جسمی نامناسب و یا عدم آگاهی از آدرس دقیق محل حادثه با مشکل ارائه‌ی آدرس به کارشناسان اتاق فرمان مواجه می‌شوند و این امر امدادرسانی سریع را با مشکل روبرو می‌کند. بر این اساس امدادخواهان ضمن تماس با اورژانس 115 و ارائه آدرس دقیق ،فردی را به عنوان راهنما در مسیر آمبولانس قرار دهند.
مدیرحوادث و فوریتهای پزشکی عنوان کرد: در این راستا با همکاری شرکت مخابرات استان سامانه‌ی ثبت آدرس پستی تلفن‌های ثابت امدادخواهان در شهرستان اصفهان راه اندازی گردید. لذا با کمک این سامانه می‌توان موقعیت دقیق فرد امدادخواه را دریافت کرده و امدادرسانی به وی را سرعت بخشید و ضمنا برخی از موارد مزاحمت و ماموریت کاذب را تشخیص داده و از طریق مقامات انتظامی و قضایی پیگیر شد.

امضای کاربر : [quote]تالار گفتگو [/quote]
دوشنبه 11 شهریور 1392 - 23:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

وردو کاربران -ورود به سامانه -
Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group