مدیریت وآشنایی با سیسستم عامل

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


چشم بسته هم میشود راه رفت وزمین نخورد...اگر دستت در دست خدا باشد . . .
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 42
نویسنده پیام
frome-1392 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضویت: 9 /6 /1392


مدیریت وآشنایی با سیسستم عامل

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی





بازی طوفان دزدان دریایی که بهترین بازی آنلاین در سال 2012 لقب گرفته است هم اکنون به زبان فارسی و در سرور های ایران در دسترس گیمرهای ایرانی قرار گرفته است.شما در این بازی که به سبک بازی های ایفای نقش طراحی شده است یک دزد دریایی خواهید بود و با کشتی خود در آب های بی کران سفر خواهید کرد.
جنگ های روزانه ، ماموریت ها ، حمله به هیولاها، پیدا کردن نقشه گنج و ... از جمله امکانات این بازی است که با گرافیکی بی نظیر و بدون نیاز به دانلود در اختیار گیمر ها قرار گرفته است.از آن جا که این بازی به صورت جهانی با دیگر گیمر های دنیا انجام می شود، هم اکنون گیمر های ایرانی در این بازی اتحاد های مختلفی را به اسم ایران ساخته اند و در حال رقابت با گیمرهای دنیا هستند. دنیا منتظر دیدن توانایی های گیمرهای ایرانی است ...
بازی فیلم یادت نره برای موبایل





بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.

مطالب مربوط به موضوع : سایر سیستم عامل ها
تماس اینترنتی با Skype 6.7.0.373 – مک

بازدید: 556
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر به‌اشتراک گذاری صفحه‌ی نمایش با دوستان برای نشان دادن اطلاعات نیز وجود دارد. در نسخه‌ی ۶ این نرم‌افزار برای مک، ظاهر نرم‌افزار تغییرات چشم‌گیری داشته است و از قابلیت تماس تصویری HD به‌طور کامل پشتیبانی می‌شود.




skype mac تماس اینترنتی با Skype 6.7.0.373 مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود Skype برای Mac, دانلود Skype برای Mac OS X, دانلود Skype برای مک, دانلود Skype برای مکینتاش, دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک

ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5 – مک

بازدید: 182
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

نرم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.



aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5 مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Aperture برای Mac, دانلود نرم افزار Aperture برای Mac OS X, دانلود نرم افزار Aperture برای مک, دانلود نرم افزار Aperture برای مکینتاش, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک, مدیریت حرفه ای عکسها در Mac, مدیریت حرفه ای عکسها در مک

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها





جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

مدیریت فایل‌های PDF با Adobe Acrobat XI Pro 11.0.3 – مک

بازدید: 3,175
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

نرم‌افزار Adobe Acrobat یک ابزار معروف برای مدیریت و کانورت فایل‌های PDF به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار علاوه بر نمایش فایل‌های PDF به‌شما، می‌تواند فایل‌های نوشتاری معمولیتان را نیز به فرمت PDF تبدیل کند. در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار قابلیت های جدیدی گنجانده شده است، از جمله قابلیت تغییر دادن نوشته و عکس در یک فایل PDF، تبدیل فایل‌های PDF به فرمت PowerPoint، در دسترس بودن قالب‌های متنوع برای ساخت یک فایل‌های PDF و web form با کمک Adobe FormsCentral. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن بر روی Mac OS X 10.6.4 و بالاتر قابل اجرا است.



adobe acrobat xi pro mac مدیریت فایل‌های PDF با Adobe Acrobat XI Pro 11.0.3 مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود Adobe Acrobat XI Pro برای Mac, دانلود Adobe Acrobat XI Pro برای Mac OS X, دانلود Adobe Acrobat XI Pro برای مک, دانلود Adobe Acrobat XI Pro برای مکینتاش, دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک

آهنگسازی حرفه‌ای با Logic Pro X – مک

بازدید: 1,607
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

اگر یک آهنگساز حرفه‌ای باشید بدون شک با سری اپلیکیشن‌های Logic کمپانی Apple آشنایی دارید. این اپلیکیشن‌ در بین آهنگسازهای حرفه‌ای بسیار پرکاربرد بوده و حالا اپل، همانند خیلی دیگر از برنامه‌های دیگرش، Logic را نیز به نسخه‌ی X (یا ۱۰) ارتقاء داده و تغییرات گسترده‌ای در برنامه داده است. Logic Pro X به‌شما امکان ساخت، تغییر و میکس آهنگ‌ها را در یک فضای کاربری مدرن خواهد داد. این ابزار دارای مجموعه‌ای عظیم از آلات موسیقی، افکت‌ها و لوپ‌هایی است که شما را در صداگذاری بسیار کمک خواهد نمود. اگر یک آهنگساز هستید و می‌خواهید این حرفه را به‌طور حرفه‌ای دنبال کنید، Logic Pro ابزاری است که باید در اختیار داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.8.4 و بالاتر و پردازنده‌ی ۶۴-بیتی نیاز دارید.



logic pro x آهنگسازی حرفه‌ای با Logic Pro X مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: آهنگسازی, آهنگسازی حرفه ای, آهنگسازی در مک, دانلود اپلیکیشن Logic Pro X برای Mac, دانلود اپلیکیشن Logic Pro X برای Mac OS X, دانلود اپلیکیشن Logic Pro X برای OS X, دانلود اپلیکیشن Logic Pro X برای مک, دانلود اپلیکیشن Logic Pro X برای مکینتاش, دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک
نوشته شده توسط علی در تاریخ : ۳۰م تیر, ۱۳۹۲ | ۳ نظر
نرم‌افزار مدیریت FTP حرفه‌ای CrossFTP Pro 1.88.2 – مک

بازدید: 313
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

نرم‌افزار CrossFTP Pro یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارتباط و انتقال اطلاعات در پروتکل‌های FTP, SFTP, FTPS, FXP, WebDav, Amazon S3 است. این نرم‌افزار تلاش دارد انتقال و جابجایی اطلاعات شما بین سرورهای گوناگون را به‌ ساده‌ترین شکل انجام دهد. از جمله امکانات این نرم‌افزار می‌توان به امکان باز کردن چندین Tab همزمان برای سرعت بخشیدن به کارها، امکان ریکاوری اطلاعات، تغییر اطلاعات و فایلهای سرور به وسیله Remote Edit، مدیریت فایل‌های Zip، ایجاد محدودیت در Bandwidth، ایجاد جدول زمان‌بندی و… اشاره کرد.



crossftp pro mac نرم‌افزار مدیریت FTP حرفه‌ای CrossFTP Pro 1.88.2 مک



trans نرم‌افزار مدیریت FTP حرفه‌ای CrossFTP Pro 1.88.2 مک
دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای Mac, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای Mac OS X, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای OS X, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای سیستم عامل مک, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای مک, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای مک او اس, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای مکینتاش, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک, مدیریت FTP در Mac OS X, مدیریت FTP در مک, مدیریت FTP در مکینتاش

عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2 – مک

بازدید: 1,647
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.



snapflow mac عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2 مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن SnapFlow برای Mac, دانلود اپلیکیشن SnapFlow برای Mac OS X, دانلود اپلیکیشن SnapFlow برای OS X, دانلود اپلیکیشن SnapFlow برای مک, دانلود اپلیکیشن SnapFlow برای مکینتاش, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک

بازی آنلاین رانندگان حرفه ای 2





بازی رانندگان حرفه ای دو نسخه جدید بهمراه میلیونها تومان پاداش نقدی و غیرنقدی را هم اکنون آغاز کنید! مدرنترین بازی ماشینی روز دنیا، سرور جدید رانندگان حرفه ای 2 آغاز شده است. در کنار هزاران بازیکن دیگر رقابت کنید و از جوایز روزانه، هفتگی و ماهانه بهره مند شوید.
در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید، اولین اتومبیل خود را بوسیله پاداش ثبت نام در سرور خریداری کنید، رقابت را آغاز کنید. خرید اتومبیلهای اسپورت و کلاسیک، ارتقا اتومبیل، قطعات مدرن در بازی رانندگان حرفه ای در دسترس شما میباشد.بازی رانندگان حرفه ای 2 کاملا رایگان است، بازی کنید و پاداش دریافت کنید!
جایزه نفر اول سرور یک دستگاه Samsung GALAXY Tab!

نظارت بر رویدادهای سیستم عامل با xScan – مک

بازدید: 1,193
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

نرم‌افزار xScan ابزاری است برای کنترل بهتر بر روی اتفاقاتی که در مک شما رخ می‌دهد که با ظاهری کاربرپسند یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در زمینه نظارت بر آنچه در سیستم‌عامل می‌گذرد است. این نرم‌افزار با بررسی مشکلات به شما در مورد مشکلات احتمالی اخطار خواهد داد تا قبل از اینکه اتفاق ناخوشایندی برای سیستم‌عامل بیفتد مشکل را پیگیری کنید. همچنین ابزارکهای گوناگونی برای دسترسی به کنترل بخش‌های مک نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. از قابلیت‌های دیگر xScan مانیتور کردن دیسک‌های و هاردهای اکسترنالی است که به مک خود متصل می‌کنید تا نحوه‌ی عملکرد آن‌ها را به شما اطلاع دهد. به‌طور خلاصه، xScan کمک می‌کند تا مک سالم‌تری داشته باشید.



xscan mac نظارت بر رویدادهای سیستم عامل با xScan مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار xScan برای Mac, دانلود نرم افزار xScan برای Mac OS, دانلود نرم افزار xScan برای Mac OS X, دانلود نرم افزار xScan برای OS X, دانلود نرم افزار xScan برای مک, دانلود نرم افزار xScan برای مک او اس تن, دانلود نرم افزار xScan برای مکینتاش, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک

حذف کامل نرم افزارها iTrash 1.9.6 برای مک

بازدید: 832
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

iTrash نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار وظیفه پاک کردن نرم افزارهای نصب شده روی سیستم عامل را دارد با این تفاوت که این نرم افزار با الگوریتم های پیشرفته ای که دارد تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزاری که قصد حذف کردن آن را دارید حذف خواهد کرد. این موضوع باعث می شود که فایل های اضافه رخنه کردن درون سیستم عامل و بخش های رجیستری از بین بروند و پس از مدتی استفاده سیستم عامل دچار کندی و کاهش سرعت نشود. البته منظور از تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزارهای فایل های ایجاد شده توسط آن نیز ، برای مثال منظور این نیست که هنگام حذف نرم افزار فتوشاپ فایل های psd که ساخته اید نیز حذف گردد. این نرم افزار ساده برای سیستم عامل مک بوده است و برای حذف نرم افزار ابتدا با شناسایی نرم افزارهای نصب شده روی سیستم عامل لیستی از آنها را در اختیار کاربر قرار میدهد. سپس کاربر میتواند با انتخاب هریک به حذف آنها به صورت کامل اقدام کند. نرم افزار دارای مدل های مختلف حذف است یکی از آنها Expert Mode نام دارد که بسیار پیشرفته است. این بخش با جستجو درون اطلاعات ، هرآنچه مربوط به نرم افزار مورد نظر باشد را می یابد و به این ترتیب کاربر میتواند با بررسی اطلاعات آنهایی که فکر میکند نیاز نیست را حذف نماید.



itrash حذف کامل نرم افزارها iTrash 1.9.6 برای مک





دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: حذف اپلیکیشن های نصب شده روی مک, دانلود iTrash, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار mac os, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مک بوک, دانلود نرم افزار مکینتاش, دانلود کرک iTrash, نرم افزار حذف نرم افزارهای مک

فیلمبرداری از صفحه نمایش Screenflick 2.2.13 برای مک

بازدید: 550
دسته بندی: سایر سیستم عامل ها, نرم افزار, نرم افزارهای مک

Screenflick نرم افزاری ویژه تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز و بازی ها و نرم افزارها مخصوص سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی میتواند با کیفیتی بسیار بالا و حتی تا ۳۰فریم در ثانیه از صفحه نمایش کاربران فیلم تهیه کند. فیلم ها میتوانند به همراه صدای خروجی از میکرفون و کارت صدا ضبط شوند و به همین دلیل توانایی ساخت فیلم های اموزشی نیز میسر خواهد بود. قابلیت موثر دیگر در ضبط فیلم از صفحه نمایش و ساخت فیلم اموزشی هایلایت نمودن کلیک های موس و نوشته های کیبرد است که این موضوع در ساخت فیلم آموزشی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. ضبط از بخش های مختلف صفحه نمایش با مقیاس های مختلف در حین فیلمبرداری نیز بسیار کارامد خواهد بود. قابلیت pause و resume کمک میکند تا در مواقع لازم بتوان فیلمبرداری متوقف کرد و مجدداً ادامه داد. در هنگام خروجی گرفتن نیز نرم افزار میتواند به طور ویژه فایل هایی برای پخش شدن در آیفون،آی پد و آی پاد و تلویزیون اپل تهیه کند یا نسخه هایی جهت پخش در ویندوز مدیا پلیر و… ایجاد نماید.



screenflick mac فیلمبرداری از صفحه نمایش Screenflick 2.2.13 برای مک





دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود Screenflick, دانلود نرم افزار فیلمبردای از صفحه نمایش, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش, ساخت فیلم آموزشی برای مک, ضبط فیلم از صفحه نمایش برای مک

ساعت زنگدار My Alarm Clock – مک

بازدید: 2,002


نرم‌افزار My Alarm Clock ابزاری مناسب برای تبدیل مک شما به یک ساعت زنگدار است که می‌تواند در ساعت مشخص شده آهنگ مورد نظر شما را برایتان پخش کند. در کنار آن یک ساعت همیشه فعال با تم‌های متنوع و زیبا نیز وجود دارد که می‌تواند تمام صفحه را در بر گرفته و در کنار ساعت وضعیت آب و هوا را نیز به شما اعلام کند. همچنین این برنامه قابلیت تنظیم Sleep Timer دارد تا پس از گذشت زمان مشخصی صفحه خاموش شود. My Alarm Clock یک ساعت زنگدار کامل برای مک شما خواهد بود.



my alarm clock mac ساعت زنگدار My Alarm Clock مک



دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار My Alarm Clock برای Mac, دانلود نرم افزار My Alarm Clock برای مک, دانلود نرم افزار My Alarm Clock برای مکینتاش, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک



امضای کاربر : [quote]تالار گفتگو [/quote]
دوشنبه 11 شهریور 1392 - 22:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

وردو کاربران -ورود به سامانه -
Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group